TIA.RABBIT
tears
Monday | 9:40 PM | 0 comments
Bismillahirrahmanirrahim

Ya Allah.

Jika kita jatuh cinta, cintakanlaa kita pada pada seseorang yang melabuhkan cintanya Pada Mu,

Agar bertambah kekuatanmu untuk mencintai Mu.

Ya Muhaimin.

Jika kita jatuh hati, izinkanlah kita menyentuh hati seseorang yang hatinya tertaut pada Mu, 

Agar tidak terjatuh kita dalam jurang cinta nafsu.

Ya Rabbana,
.
Jika kita jatuh hati, jagalah hati kita padanya, 

Agar tidak berpaling pada hati Mu

Amin...


                                                                                                                            sincerely, your crush        




awak tengok ni saya pakai baju awak kasi :')



JIKA SAYA DITAKDIRKAN BERSAMA DENGAN SEORANG HAMBA ALLAH HINGGA KE JANNAHTUL FIRDAUS , SAYA AKAN PILIH AWAK SEBAGAI PASANGAN SAYA . INSYAALLAH SATU HARI NANTI :)


buat masa sekarang ni , saya redha terima keputusan awak . semoga awak dapat jodoh yang lebih baik dari saya . amin




Older Post | Newer Post
LIL.RABBIT


Tia | Young | Wild | Free

CLICK IT


TIA.THE.RABBIT
ΣSCAPΣ
HISTORY


I LAFF CHUU ♥