TIA.RABBIT
mengalah tak bererti kalah
Saturday | 12:06 AM | 0 comments

 Mengalah tak bererti aku kalah. Mengalah kerana aku fahami aku bukan yang terbaik 
Mengalah tak bererti aku kalah. Mengalah kerana aku tahu kau bukan untuk aku 
Mengalah tak bererti aku kalah. Mengalah kerana aku tahu, jika kau jodohku, kau pasti kembali 
Mengalah tak bererti aku kalah. Mengalah kerana aku penat
Mengalah tak bererti aku kalah. Mengalah kerana aku tak ingin sakit lagi
Mengalah tak bererti aku kalah. Mengalah kerana kita sudah terlalu jauh
Mengalah tak bererti aku kalah. Mengalah kerana penantian aku terasa sia-sia 
Mengalah tak bererti aku kalah. Mengalah kerana kau tidak pernah berubah 
Mengalah tak bererti aku kalah. Mengalah kerana aku hampir gila
Mengalah tak bererti aku kalah. Mengalah kerana aku kecewa
Mengalah tak bererti aku kalah. Mengalah kerana kau tak pernah peduli
Mengalah tak bererti aku kalah. Mengalah kerana aku sudah tak berdaya
Mengalah tak bererti aku kalah. Mengalah kerana kau sentiasa kelirukan aku
Mengalah tak bererti aku kalah. Mengalah kerana aku sangat terseksa
 Mengalah tak bererti aku kalah. Mengalah kerana aku tahu aku tiada tempat dalam hati kau 

dear  FRDS ♥ , saya mengalah kerana saya tahu saya tak layak disisi awak . mungkin Allah ada jodoh yang lebih baik untuk awak . saya mungkin pernah sakitkan hati awak , tapi saya nak tebus semua tu dengan hati saya yang ikhlas sayangkan awak . jika kita tiada jodoh , insyaAllah awak akan dapat yang lebih baik dari sebelum ini . jangan takut mencuba , jangan takut beri seseorang itu peluang , jangan takut berdepan dengan masalah sebab kalau kita takut , semuanya hancur. saya mungkin berhenti mengharap tapi untuk berhenti sayang awak , itu mustahil . saya sayang awak kerana saya tahu awak adalah yang terbaik . terima kasih sebab pernah sayang saya , terima kasih sebab selalu disisi saya , terima kasih sebab ambil berat tentang saya , terima kasih sebab beri saya semangat . terima kasih untuk semuanya . terima kasih sayang .

Assalammualaikum ♥ 


Older Post | Newer Post
LIL.RABBIT


Tia | Young | Wild | Free

CLICK IT


TIA.THE.RABBIT
ΣSCAPΣ
HISTORY


I LAFF CHUU ♥