TIA.RABBIT
saya besyukur
Friday | 9:27 AM | 0 comments
Assalamualaikum :)

see title kat atas ni ? jyeah i'm really appreciate it .

mommy and daddy - okay jelly sekejap panggil parents gitu haha . saya sangat bersyukur sebab saya ada parents yang masih ada roh dibumi dan menjaga saya dengan fizikal dan mental yang agak mcm lori nak kena bom

sista and brotha - okay saya bersyukur sebab ada adik adik yang sangat annoying sebab saya boleh buli mereka dengan suruh mereka itu ini . LIKE A BOSS lol . paling saya sayang adik acehh saya sebab dia ada rambut awan nano . mungkin rambut tu ikut gen ayah saya , tapi entah la , saya pun tak pernah tgk rambut ayah saya sbb kepala ayah saya macam pitbul. sincerely kakak suci

lavendar.victorious - saya bersyukur sangat sebab ada minachi minachi yang sungguh sayangkan saya ni . sometime kami gaduh sometime kami lesbo HAHA . tapi kami tetap sejati . walaupun saya yang paling kecik dalam group ni , tapi saya lah yang paling shomei . HAHA

camie - saya sangat tak bersyukur sebab ada camie . HAHA . okay gurau . saya bersyukur sebenarnya sebab ada thambi ni . saya sangat rapat dengan thambi ni . kami seperti adik beradik lain bapak lain mak HAHA . sya tak pernah anggap dia lelaki sebab dia tak pernah anggap saya perempuan . dia pelat R dan saya suka mengajing . kami ni FOREVER ALONE . masing masing cari jodoh HAHA

4 ibnu sina - saya sayang kelas saya sebab kelas saya macam bilik tidur saya . HAHA . kelas ni ada 24 orang . 10  primadona 14 jutawan .kami aliran sains tulen dan separuh dari kami tambah satu lagi subjek iaitu P.A . kami juga adalah satu satunya pelajar yang akan mengambil spm2013 bio di saujana .saya duduk barisan tengah kedua hadapan bersebelahan dengan amira iman , berdepan dengan haizatul dan amira dan di belakang saya syafiq syazwan dan arsyad azman . kelas saya shomei macam saya HAHA

muzza,esma,icam,along.asyraf - saya bersyukur sangat sebab ada mereka sebab saya duduk dekat kawasan yang takde budak perempuan sebaya dengan saya so saya kena la bercampur dengan mereka . esma jiran sebelah saya and muzza icam along.asyraf jiran selang berapa rumah . mereka suka lepak dengan saya sampai 2 pagi kadang kadang . kay saya tahu saya perempuan and tak elok campur dengan mereka tapi siapa lagi saya nak gaul . tak kan la budak gedik yang suka bertegek kat kawasan saya pulak . so jelly please -.-


see , saya tak perlukan boyfriend , cinta segala . itu semua hanya duniawi . apa yang saya perlu ialah 2 K , keluarga dan kawan . saya sangat bersyukur sekarang ^^

Older Post | Newer Post
LIL.RABBIT


Tia | Young | Wild | Free

CLICK IT


TIA.THE.RABBIT
ΣSCAPΣ
HISTORY


I LAFF CHUU ♥